Prvi korak u izdavanju fiskalnog računa je kreiranje korpe, što se postiže dodavanjem artikala u određenim količinama.
Započinjanje nove korpe izvršava se odabirom opcije „Izdavanje računa“ u glavnom meniju. Ako ne postoje zapamćene korpe, nova će biti započeta automatski, dok će nam u suprotnom prvo biti ponuđeno da nastavimo rad nekoj od njih ili otvorimo novu, klikom na „Nova korpa“. Na ovom ekranu možemo i obrisati zapamćene korpe klikom na X u njihovom gornjem desnom uglu.
Ukoliko postoje definisana mesta prodaje, ova aktivnost ima jedan međukorak, a to je izbor konkretnog mesta prodaje na koga se nova korpa odnosi (ili odabir iz neke oda započetih korpi na tom mestu)
Sadržaj korpe, u zavisnosti od modela fiskalne kase, ili vidljiv sve vreme (velike kase) ili sakriven, ali dostupan na jedan klik ili prevlačenje. Na modelima gde je sakriven postoji opcija delimičnog prikazivanja, tj. prikaza samo poslednjeg dodatog artikla za brzo ažuriranje.
Artikli se mogu dodavati odabirom iz kataloga, klikom na prečicu, kucanjem šifre na tastaturi i/ili skeniranjem barkoda. Način rada zavisi isključivo od Vaših preferencija i mogućnosti konkretne fiskalne kase. ePos aplikacija ima velikih broj opcija za prilagođavanje korisničkog interfejsa i cilj ovog dokumenta je da Vas upozna sa svim mogućnostima, kako bi mogli da ih iskoristite u što većem obimu i kreirate okruženje koje najviše odgovara Vašem poslovanju i ličnim preferencijama.
Artikli u korpi se u svakom trenutku mogu ažurirati na najbrži mogući način.