Podrška
U svakom trenutku, otvoreno je nekoliko kanala komunikacije za naše korisnike, njihova pitanja i sugestije.
- Pored razvojnog centra koji kontuinirano radi na unapređenju ePOS fiskalnog rešenja, naša Tehnička podrška se sastoji i od tima servisera na teritoriji cele Srbije, kao i naših posvećenih kolega u kontakt centru.
- Na osnovu svakodnevne saradnje sa našim korisnicima, formirali smo veliku bazu pitanja i odgovara koja Vam je sada dostupna, a pokazala se veoma korisnom i najefikasnijom za održavanje kontuiniranog poslovanja.
- Eventualne kvarove na fiskalnim uređajima možete prijaviti 24/7.
Ponosni smo na to što jedini na tržištu zaokružujemo ceo proces rada sa fiskalnim uređajima, od istraživanja, razvoja, preko konsultacija klijenata, do održavanja vaših fiskalnih uređaja koji uključuje kontuinirani update aplikacije u skladu sa novim zahtevima i specifikacijama Poreske uprave.
Treba mi kasa, kako da je nabavim?
U skladu sa vašim tipom poslovanja, odaberite model kase koji vam najviše odgovara. Kasi je neophodan internet da bi bila u kontaktu sa Poreskom upravom. Ukoliko nemate obezbeđen stabilan internet, stroga preporuka je da odaberete model fiskalnog uređaja koji dolazi u paketu sa SIM karticom.
Nakon što ste naručili kasu, potrebno je da zatražite bezbednosni element od Poreske uprave. Proverite koja veličina bezbednosnog elementa odgovara kasi koju ste naručili (da li je veličine SIM ili platne kartice).
Zakažite instalaciju kase kada vam stigne bezbednosni element. Naše kolege dolaze na vašu lokaciju radi instalacije, i vrše obuku za rad na kasi. Instalaciju zakazujete putem kontakata koji ste dobili pri naručivanju kase. Ukoliko niste sigurni kome treba da se obratite, naš kontakt centar je tu da vam pomogne.
VAŠA LIČNA APLIKACIJA
Iako se naš razvojni tim maksimalno potrudio da aplikacija bude što jednostavnija i da se procesi izvode sa što manje akcija, svesni smo velikih razlika koje postoje, kako između tipova poslovanja, tako i samih korisnika i njihovih personalnih navika, te da ne postoji univerzalna aplikacija koja će u potpunosti zadovoljiti svačije potrebe. Zbog toga je implementiran veliki broj opcija za funkcionalnu i estetsku personalizaciju aplikacije, kako biste je maksimalno mogli prilagoditi sebi. Upoznajte ih sve!
TROUBLESHOOTING
Nešto vas zbunjuje u radu sa kasom, ali niste sigurni gde grešite? Na osnovu našeg velikog svakodnevnog iskustva u kontaktu sa klijentima, formirali smo troubleshoot scenario kojim najbrže dolazimo do srži problema, a zatim i njegovog otklanjanja. Probajte sami da brzo analizirate problem.
NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA (FAQ)
Dugo smo skupljali sva pitanja naših klijenata i formirali veliku bazu detaljnih odgovora i uputstava o korišćenju fiskalnog uredjaja, sa puno slika! Proverite da li na vaše pitanje možda ovde već postoji odgovor? Veliki broj klijenata našu FAQ bazu često koristi i kao uputstvo za nove funkcije, koje dobijaju na svojoj kasi, jer smo se potrudili da svako novo podešavanje opišemo detaljano, korak po korak.
SERVISNI PORTAL
Želite li da prijavite mogući kvar na vašem fiskalnom uređaju, to možete uraditi online 00-24h putem našeg Servisnog portala, jednostavno, bez ikakve registracije i pamćenja novih passworda. Dovoljno je da znate serijski broj vašeg uređaja (nalazi se na pozadini aparata).
Potrebna vam je podrška u radu sa kasom?
KONTAKT CENTAR
Ukoliko, ipak, ne umete sami da locirate problem i potrebna vam je konsultacija sa našom Tehničkom podškom, ePOS call centar je dostupan svakog radnog dana od 8-17h. Naše posvećene kolege se brzo javljaju na telefon, probajte! Ukoliko koristite kasu HCC Z100, tada je, pored našeg, dostupan i Telekom call centar 00-24h.
SERVISI U CELOJ SRBIJI
Ako problem nije moguće rešiti udaljeno, naš tim servisera, koji je raspoređen po celoj Srbiji, automatski biva kontaktiran od strane call centra i servisnog portala, sa ciljem što bržeg rešavanja problema na samoj lokaciji.
Napredna podrška
KONTUINIRANI RAZVOJ
Fiskalno okruženje je delo našeg razvojnog tima, a u skladu sa specifikacijama Poreske uprave, ali tu nismo stali – okruženje se kontinuirano razvija, i nove verzije su dostupne svakog meseca. Zbog toga, od značaja nam je da čujemo i vaše ideje, kao našeg krajnjeg korisnika.
ISTRAŽIVANJA
Aktivno pratimo sve novosti, izmene i dopune Zakona o fiskalizaciji, Pravilnika, istražujemo tržište i to rezimiramo u našim vestima na blogu.
Call centar
011 207 3030
Radno vreme call centra
8-17h
*za kasu HCC Z100 Telekom call centar je dostupan 24/7 na broj 0800 123 123
servis@epos.rs